Bli månadsgivare

Tack för att du vill bli månadsgivare! Med hjälp av ditt stöd kan vi bidra till forskning för att ersätta djurförsök. Dessutom minskar autogiro våra administrativa kostnader. Alla bidrag, stora som små, är värdefulla och gör nytta, varmt tack för att du stödjer vårt arbete!

Det finns tre olika sätt att bli månadsgivare på:

1. Fyll i ett digitalt autogiromedgivande och signera med hjälp av mobilt BankID Klicka här »
  2. skriv ut en blankett för autogiromedgivande på din egen skrivare, fyll i och skicka sedan den till oss med posten mail namn och adress oss på Klicka här »
  3. Skicka namn och adress till info@forskautandjurforsok.se så skickar vi en blankett och ett förfrankerat svarskuvert hem till dig. Fyll i blanketten och skicka den tillbaka till oss.

TACK FÖR ATT DU VILL HJÄLPA DJUREN OCH FÖRÄNDRA FRAMTIDENS FORSKNING!

För att kunna ta emot dina gåvor via autogiro och ge dig som givare bra service, behandlar vi dina personuppgifter i enlighet med gällande personuppgiftslagstiftning. Du hittar vår integritetspolicy här: https://forskautandjurforsok.se/integritetspolicy/

Har du fler frågor om ditt månadsgivande kontakta oss på: info@forskautandjurforsok.se.

Â